miercuri, 4 noiembrie 2015

Intel Teach Program Essentials Course
ziua a treia
04.11.15

O dimineaţă frumoasă şi îngheţată (plombir), am venit mai repede în 206 ca să-mi finalizez înainte de ore totul ce mi-a rămas.

 Mi-a reuşit. S-au început toate celelalte noutăţi: drepturi de autor, respectarea drepturilor, finalizarea prezentaţiei, construirea lincurilor care le-a dat batăi de cap unor profesori. Am lucrat desigur la planul pe unitate care a avut cîteva intervenţii estetico- chirurgicale. Al treilea modul  s-a sfîrşir şi timpul o ia razna. Vom dezvolta mai departe în instituţia personală comunicările mult mai ample cu elevii prin intermediul blog-ului, wiki, şi alte reţele de socializare unde vom pune în dezbatere şi în aplicare un nou mod de existenţă tehnologică - cea legală. Vom utiliza softuri legale, vom studia experienţa altor state care demult simt legislaţia pe pielea proprie. Nişte ore bine organizate care necesită o bună dispoziţie de lucru. Am reînoit cunoştinţele despre bibliografie şi webgrafie, noutăţi plăcute la gust şi la munca degetelor de pe tastatură. Vedem în continuare ce se întîmplă. Revenim în scurt timp cu noi realizări şi noi idei de metamorfoză tehnologică. M-am abătut un pic de la reflecţia model şi scriu din perspectiva unui scriitor care acum se află pe tărîmul ştiinţelor reale. Nu vă supăraţi dar scrizu ceea ce gîndesc şi încerc să înfloresc acest blog prin sentimentele obţinute de la fibrele optice INTEL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu