joi, 5 noiembrie 2015

Intel Teach Program Essentials Course
Reflecţii la Modulul VII

Am revenit. Dacă este prezentă facilitarea învăţării cu ajutorul noilor modele şi suporturilor tehnice?  Aceasta-i întrebarea, a zis Hamletul pixelui şi elevul a devenit un personaj care primeşte informaţie superlativă din ce în ce mai individual. Avem posibilitatea de a lucra diferenţiat cu fiecare copil, de-al evalua şi de a-i construi un univers plin de modele sugerative şi pentru autoevaluarea sa personală. Profesorul devine un ghid, o hartă care se dezvoltă la fiecare zi. În curînd vom avea o societate de elevi experţi, care nu învaţă doar ascultînd ci cercetînd şi participînd. Astfel monitorizăm progresul elevului, deschidem un orizont mult mai amplu pentru cercetare  şi evaluare.



Vom colabora, vom promova team work,
vom şti cum funcţionează leadership-ul.















În curînd, după modificările corecte vom avea nişte profesori zîmbitori care se vor transforma prin învăţarea permanentă în elevi şi nişte elevi educaţi corect, pregătiţi pentru lucrul interactiv şi intelectual care la fel în scurt timp vor deveni personalităţi marcante ale societăţii - politice, culturale, economice, intelectuale, industriale etc.



Bibliografie 1
Bibliografie 2



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu