marți, 3 noiembrie 2015

Intel Teach Program Essentials Course
A doua zi
03.12.15

S-a început a doua zi, toţi agitaţi, nereuşinţe domestice. Formatorii nevoiţi să repete ce s-a zis şi aşadar am început...
Am lucrat în echipă, o echipă de fotbal care a marcat la fiecare şut de greutate. Cred eu... noutăţi bine venit în team work, o bază materială foarte bună unde fară să facem multe mişcări am descoperit o nouă metodă de lucru în echipă foarte efectivă. Materialul devine din ce în ce mai interesant şi dorinţa de cunoaştere în scurt timp va exploda de plăcere. Da e bine să dezvoltăm intelectualitatea care a rămas un pic în urmă faţă de statele dezvoltat economic. Nu avem nevoie de caiete sau de celelalte ustensile, doar o minte limpede şi bună creativitate.
   Miraculosul calculator mă rezistă şi îl respect pentru Windows XP, cu care trăieşte foarte bine şi-mi dezvoltă potenţialul formator permanent. Cred că dau dovadă de o înţelegere activă.
Întrebări de conţinut, întrebări pe unitate, întrebări esenţiale - să privim domn'le spre diferenţiere şi ceea ce aşteptăm noi de la elevi. Pot să zic că în sfîrşit ceea ce a cerut Ministerul cu referire la planurile pe unităţi de învăţare se realizează în aceşti paşi parcurşi cu viteză de melc şi înţelegere cosmică din Calea Lactee.
Un exerciţiu bun a fost să ne punem în pielea de elev şi să vedem ce ştim, ce vrem să ştim şi ce am aflat. Un pic de creativitate şi amestec de culoare am obţinut acel mini tabel care-mi înfrumuseţează cromatic şi prin conţinut portofoliul. Un chestionar care ne pune să ne gîndim cum muncim şi unde mai avenm de muncit aşa o mică analiză SWOT, dacă şi am văzut lacunele le voi înlătura şi în scurt timp se va împlini ceea ce am vrut să fac după universitate - o şcoală de tip post oceanic unde profesorul duce discuţii şi nu îi este frică de încălcarea planului. 
Am elaborat chestionarul SVI care a fost expediat colegului şi am expediat răspunsul care a fost vizualizat de către coleg. Am lucrat cu Google Forms şi Presentation ceea ce ne+a deschis noi orizonturi care le-am aşteptat cu adevărat de ceva timp. O zi lucrativă a fost şi mă bucur.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu